Wyjątek z regulaminu sklepu dotyczący zwrotów i reklamacji:

§5 Zwroty i wymiany

  1. Na mocy postanowień Ustawy z dnia 2 marca 2000 "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", paragraf 10, punkt 3, podpunkt 4 Klient nie może odstąpić od umowy po złożeniu i opłaceniu zamówienia, jeśli zamówienie dotyczy produktu z indywidualnym nadrukiem.
  2. W przypadku produktów należących do stałej oferty sklepu zesklejki.com.pl Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.
  3. Zwrotowi bądź wymianie podlega towar, który nie nosi śladów użytkowania, nie został w żaden sposób uszkodzony, posiada oryginalnie przymocowane wszelkie stałe oznaczenia, w szczególności nie uszkodzone etykiety i metki, w które Sprzedawca zaopatrzył towar oraz które nie noszą śladów usuwania czy ponownego przymocowania, znajduje się w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu, jeżeli w takie opakowanie był zaopatrzony.
  4. Klient, który zamierza dokonać zwrotu lub wymiany towaru, winien skontaktować się ze sklepem pod adresem e-mail kontakt@zesklepjki.com.pl, zgłaszając zamiar dokonania zwrotu towaru. Po akceptacji zwrotu Klient winien wysłać zwracany towar lub dostarczyć osobiście na adres właściciela sklepu.
  5. Zwrot towaru dokonywany jest za zwrotem uiszczonej przez Konsumenta ceny, przelewem na wskazane przez Klienta konto bankowe.

§6 Reklamacje

  1. Sklep internetowy zesklejki.com.pl rozpatruje reklamacje zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego (art. 556-576, Dz.U z 18.05.1964r Nr 16 poz. 93 ze zm), oraz ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U z 05.09.2002r. Nr 141 poz. 1176 ze zm).
  2. W celu złożenia reklamacji dotyczącej nabytego produktu należy skontaktować się ze sklepem zesklejki.com.pl wysyłając wiadomość e-mail na adres kontakt@zesklejki.com.pl z opisem problemu, oraz numerem zamówienia, z którego koszulki pochodzą.
  3. Przesłana reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 5 dni roboczych, a o wyniku decyzji Klient zostanie poinformowany drogą mailową na adres zwrotny podany w wiadomości przesłanej na adres kontakt@zesklejki.com.pl.