Wyjątek z regulaminu sklepu dotyczący zwrotów i reklamacji:
§5 Zwroty i wymiany
- Na mocy postanowień Ustawy z dnia 2 marca 2000 "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", paragraf 10, punkt 3, podpunkt 4 Klient nie może odstąpić od umowy po złożeniu i opłaceniu zamówienia, jeśli zamówienie dotyczy produktu z indywidualnym nadrukiem.
- W przypadku produktów należących do stałej oferty sklepu zesklejki.com.pl Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.
- Zwrotowi bądź wymianie podlega towar, który nie nosi śladów użytkowania, nie został w żaden sposób uszkodzony, posiada oryginalnie przymocowane wszelkie stałe oznaczenia, w szczególności nie uszkodzone etykiety i metki, w które Sprzedawca zaopatrzył towar oraz które nie noszą śladów usuwania czy ponownego przymocowania, znajduje się w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu, jeżeli w takie opakowanie był zaopatrzony.
- Klient, który zamierza dokonać zwrotu lub wymiany towaru, winien skontaktować się ze sklepem pod adresem e-mail kontakt@zesklepjki.com.pl, zgłaszając zamiar dokonania zwrotu towaru. Po akceptacji zwrotu Klient winien wysłać zwracany towar lub dostarczyć osobiście na adres właściciela sklepu.
- Zwrot towaru dokonywany jest za zwrotem uiszczonej przez Konsumenta ceny, przelewem na wskazane przez Klienta konto bankowe.
§6 Reklamacje
- Sklep internetowy zesklejki.com.pl rozpatruje reklamacje zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego (art. 556-576, Dz.U z 18.05.1964r Nr 16 poz. 93 ze zm), oraz ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U z 05.09.2002r. Nr 141 poz. 1176 ze zm).
- W celu złożenia reklamacji dotyczącej nabytego produktu należy skontaktować się ze sklepem zesklejki.com.pl wysyłając wiadomość e-mail na adres kontakt@zesklejki.com.pl z opisem problemu, oraz numerem zamówienia, z którego koszulki pochodzą.
- Przesłana reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 5 dni roboczych, a o wyniku decyzji Klient zostanie poinformowany drogą mailową na adres zwrotny podany w wiadomości przesłanej na adres kontakt@zesklejki.com.pl.